Today

 
Godmorning babes! Idag har jag en lektion som börjar nu vid 10 och det känns så bra idag för jag hade verkligen inte orkat mer. Åt min favorit frukost som jag helst äter innan skolan, om jag äter vill säga för jag är ingen frukostätare direkt, med tomater, salt och oregano och lite brämhults apelsin juice till det. Bästa. Så redy för en lektion nu ;), får se om jag sätter mig och pluggar lite matte efteråt så jag har det ur värden för idag sen. Skulle egentligen behöva kika förbi på klädhuset och prova ett par jeans och en vit blazer men får se hur jag gör. Tipasar om lite slitna jeans senare idag och ska även fota mina egna nya favoriter. Much love. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS