Hemma :)

Hemma igen efter fyra strålande dagar i Romme. Inga brytna ben denna gången heller. Vi har haft soligt varje dag och backarna har varit underbara. Dock blev de lite för uppåkta framåt eftermiddagen, men då var man så trött att man kände att det räckte. Så då åkte man bara ner, ställde in sina skidor och gick upp till sitt rum. Hur smidigts som helst. Hotellet låg precis neranför backen så när man vaknade var det bara att klä på sig och praktiskt taget bara gå ut genom dörren så var man i backen. Underbart. Tyvärr är jag nu otroligt trött på hotellfrukost och middagsbuffer. Fyra dagar var mer än tillräckligt för min del. Jag kan inte fatta att man blir så trött på något som är så himelskt gott. För sorgligt. Jaja nu är jag hemma igen iallafall och det känns skönt. Hoppas ni också haft en bra påsk. Jag får väl säga glad påsk i efterskott om man nu kan göra det ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS