April tävlingarna

Nu är jag tillbaka igen efter en helg i stallet. Hoppas ni inte saknat mig för mycket ;) Nähä nä, men årets april tävlingar har varit riktigt lyckade. Det var mýcket folk och vi sålde riktigt bra i både serveringen och kiosken. Blev lite stressigt och körigt vissa studer med allt från olyckor till för mycket beställnigar men det hör till. US har jobbat och slitit haha men vi hade kul. Trotts mycket att göra fick jag se en hel del av tävlingarna också. 110 till 140 klasser. Nedanför är några bilder jag tagit på närmorådets ekipage. Fantastiskt duktiga Natalie Gustafsson som hoppade riktigt bra hela helgen. Jessika Lingmerth som jag tyvärr inte har någon bild på då min cp dator inte vill ladda upp den. Joakim Didrik och vår fantastiskt duktiga banbyggare, Sara Brink, som gjort alla banor och även tävlade sina två hästar under helgen. Blir så sugen på att få vara med och om några år är förhoppningsvis även jag med och tävlar! Det har varit en bra helg men nu är jag riktigt slut och sista lektionerna i dag satt jag mer eller minder och sov. Bara att bita ihop. Mycket prov och ridning framöver men ska nog kunna puzzal ihop allt. Det löser sig alltid. Now i'm back iallafall med nya uppdateringar varje dag. Så vi hörs puss. 
/Natalie Gustafsson/
 
/Sara Brink/
 
/Joakim Didrik/
 
Strålande väder både lördag och söndag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS