Helgen

Hallå! förlåt för dålig uppdatering men min mormor har varit här i helgen så har inte riktigt haft tid. Men hoppas att ni har haft en fin helg. I lördags var vi i jönköping och shoppade lite. Köpte dessa två plagg ovan. En kakifärgad skjort/jacka (från HM) som jag har tänkt använda som jacka nu till senvåren/sommaren. Sedan den blå sommarklänningen. Kommer jag troligen använda ganska mycket i sommar. Hittade den på bikbok och tyckte den var så söt. Har även införskaffat lite guldsmycken som ni får se lite senare i veckan.
Idag har jag varit i stallet på US möte. Vi städa vår husvagn som snart ska användas. Inte supermysigt måste jag säga. Låg fullt med döda flugor på golvet mm. Den var i stort behov av städning kan man säga.
Nu ska jag fortsätta titta på Maria Wern. Älskar deckare på söndags kvällar. Vet inte varför men det är något speciellt med söndagsdeckare. Sov gott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS