Hurry

Hallå hallå! Gårdagen var en dag full av stress. Först cyklade jag för sent hemifrån och fick cykla som in i till jobbet. Samma sak blev det på vägen hem. Cyklade på tio minuter från jobbet hem (vilket är ett stooort rekord). Bytte om tryckte en macka i munnen och sen cyklade vidare för att hinna med bussen till stallet. Jag fick träning så det räcker ett tag kan man säga. Men på kvällen fick jag träffa Linnea igen. Äntligen är hon hemma och som jag har saknat henne!! Det har verkligen känts att någonting har saknats dessa veckor utan henne.
 
Nu ska jag följa med pappa och hjälpa till att fixa lite saker för en fest de sak va med och hålla. Efter det ska jag dra mig till Matilda och gå ut och gå en sväng med henne. Hoppas ni har det bra och inte har för mycket ångest för skolan ;) (Jag har det redan) Puss. 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är den absolut bästa som finns! Den finaste vännen i världen. Ja älskar dig som få

2013-08-13 @ 18:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS