Kräftfiske

 I fredags spenderades kvällen vid sjön i Tenhult med kräftfiske och en riktigt lyckad sådan. Mycket kräftor och härliga vänner. Vi slapp även undan regnet som fått vana att trilla från himlen så ofta. Istället färgade solen himlen och vattnet alldeles rosa. Det är sådana stunder man får komma ihåg och sedan plocka fram när hösten kommer och blir för grå och trist.
 
Annars har min helg mest bestått av massa små fix och en del läsande invirad i filt. Idag började även ridningen igen och det var faktiskt himla skönt att få komma igång igen på ridskolan. Red ett riktigt bra pass så jag kände mig riktigt nöjd när jag hoppade av. Visade sig att jag lärt mig massor under sommaren. Har inte ridit för någon instruktör så det har inte riktigt känts som jag har gjort det men tydligen har jag ändå lärt mig mycket av att rida på den galna lilla fian till häst.
 
Ska nog gå och sova nu för i morgon väntar en ny vecka med fyra dagars jobb så det är bästa att va utvilad. God natt på er. Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS