Nya intryck

 
Fösta dagen på gymnasiet är över och det känns faktiskt som att det kommer att bli bra. Vi har mest lyssnat, försökt lära känna varandra och tittat runt på skolan. Det man kan förvänta sig helt enkelt. Efter skolan cyklade jag och Linnea till Princess och fikade i sådär 2 h. Det var mysigt och behövligt efter en sådan här dag med så mycket nya intryck. Sen har jag hunnit med ett ridpass och beställt biljetter till This Is Us!! Så på onsdag nästa vecka drar jag och Linnea till Jönköping för att shoppa och se våra älskade pojkar på bioduken. Åh vad jag längtar!! 
 
Bloggandet kommer nog att bli lite dåligt fram över eftersom jag vill lägga tid på att komma in i skolan och alla rutiner. Så vet ni. Puss.

Kommentarer
Postat av: Linnea

ASSÅ JAG FLIPPAR FAN UR!!! Vi ska se våra pojkar i 3D!! Aaaahhh

2013-08-22 @ 13:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS