Grå och suddig

 
Hej på er mina fina! Dagen har varit en sån där hemskt jobbig äckel torsdag. Blåst och regn när jag cyklade till skolan, fyra lektioner där ibland franska med en super trött och sur franskalärare och avslutade dagen med mattelektion. Sedan var det bara att cykla hem i stormen som dragit in med sånna vindbyar att man ibland bara cyklade på stället. Haha whoo vilken härlig dag! 
 
Menmen, har precis varit på lucia övning igen och tack och lov så var det inte bara jag som inte riktigt kunde sångerna än. Det blir att öva på dem så att jag kan dem helt tills på söndag då vi redan går vårt första lucia. Det ska bli kul och jag fick hem min lucia klänning i går. Insåg lite i sista stund att jag inte hade något som passade så var lite rädd att det inte skulle hinna komma. Men nu har jag allt fixat iallafall så det känns bra.
Nu ska jag gå och göra te och försöka få gjort lite historia innan Vikings börjar. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS