Never to old

Årets chokladkalender som jag köpte på Harrods i London, sjukt god choklad!
 
Det är redan onsdag och jag har inte bloggat någonting sen i torsdags förra veckan vilket är oerhört dåligt men det har bara inte blivit av. Haft annat att tänka på helt enkelt. 
Vi har gått in i December och det är bara underbart, julkalendern på tv och chokladkalender: saker man aldrig blir för gammal för. Det är nu och 20 dagar frammåt som så mycket ska hända och fixas och göras, men December är trotts allt min favorit vinter månad. Det är en del stress men också en himla massa mys och kärlek. 
 
Idag har jag ridit nu på kvällen och så har vi som ska gå Lucia fotats för tidningen. Jag och Elin blev lite sena så vi praktiskt taget rusade in i bilden så har ingen koll på hur jag såg ut eller hur det blev och tidningen brukar vara duktig (de få gånger jag varit med i den vill säga) på att välja ut den fulaste ;) Men jag hoppas på det bästa. Hoppas ni mår bra så hörs vi i morgon. Puss.
 
Ps. Angående mitt tal förra veckan så vet jag inte riktigt hur det gick. Jag tror det gick bra men har en minneslucka så kommer inte ihåg vad jag sa eller gjorde. Brukar bli så.

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lundvall

Men åååh vad gott!

2013-12-05 @ 12:04:35
URL: http://jxsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS