Back


Hej igen! Min dåliga uppdatering har berott på mitt dåliga humör. Min tå har dunkat och gjort ont vilket har gjort att jag har känt mig sur och trött. För det mesta har jag bara velat krypa ner i sängen med två Alvedon och inte göra någonting. Jag har hunnit med att läsa två böcker i alla fall så något har jag åstadkommit dessa dagar. Men nu verkar det vända. Min tå gör inte lika ont längre och humöret har vänt. Jag har till och med haltat ut och tagit kort på dagens outfit. Ni får se den senare i dag eller i morgon.
Idag kommer mina små kusiner hit. De ska "mellan landa" här på vägen mot östkusten för semester. Jag ska även träffa Linnea en sväng efter att hon jobbat. Ja idag känns det bra. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS