Det gör lite ont

 
Såhär med foten upplagt har jag spenderat dagen. Inte riktigt vad jag planerade när jag vaknade i morse kan man säga. Först skulle jag ridit min medryttar häst och sedan åkt till Aneby och ridit adenner. Men jag kom inte längre än till första stallet. Jag var på väg ut till manegen när jag klantigt vred foten i fel riktning så att hästen trampade på den. Har blivit trampad ett antal gånger tidigare men denna gången lyckades jag slita bort stortås nageln. När jag tog av mig ridstövlen var det blött av blod längst fram. Så jävla typiskt. Jag som hade massa ridning framför mig och istället blev det inget alls. Fått ligga hemma och göra absolut ingenting. Jaja nu får vi se hur länge jag ska gå på det här. Det lär i alla fall ta ett par månader innan naglen växer ut igen. Just nu spänner det fy helsike när jag trampar ner hela foten så jag haltar fram. Men det går väll över om några dagar så jag kan gå ordentligt igen och hoppa upp på hästryggen. Nu ska jag ta Alvedon och sova bort dunkandet i foten hade jag tänkt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS