Fårö 2013

Veckan på Fårö i år var helt fantastisk. Till skillnad från förra året, då det regnade mer eller mindre hela veckan, hade vi sol och värme. Stranden låg vi på nästan varje dag. Havet var dock lite kallt men badade gjorde vi alla fall.
Jag vet inte hur många bullar jag har ätit från Sylvis döttrar. Men jag skojar inte. Det finns inga så goda bullar som Sylvis gör! Det är sjukt jag skulle nog kunna äta dem till jag dör. Det har även blivit en hel del chips och godis med. Lite för mycket så jag hade lite dåligt samvete men vi gav oss ut och sprang några dagar med så det vägde väl upp sig ;)
 
I år så red jag, Elin och mamma islandshäst och jag kan säga att det nog var en av de mysigaste och roligaste saker jag gjort. Att se Fårö från hästryggen var väldigt annorlunda för man fick se platser som man annars aldrig hade gjort. Vi töltade längs havet och galopperade så fort benen bar. Det var riktigt häftigt. Vi gick även med hästarna i havet. Det var lite mulet den dagen men solen kikade fram lite och färgade havet helt silvrigt. Så långt ögat kunde nå var det bara ett silvrigt hav. Det var precis som man har sett på alla broschyrer och bilder. Det är något jag aldrig kommer glömma.
 
Det finaste med hela Fårö är nog ändå raukarna. Inget går upp mot kvällarna där. Har gjort ett eget inlägg med bilder från det.
 
I Visby var vi två dagar. Vi shoppade, åt på restaurang och sen började Almedals veckan så vi var där nere och kollade på allt folk men det var inte riktigt min grej med all politik.
Jag har bara njutit hela veckan tillsammans med Hannes och Alexander. Vi har haft skit kul som alltid och nu är det sommar på riktigt. För det är ingen sommar utan Fårö <3
Vi smög in i en fårhage och tog en springtur genom kosshagen ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS