Godmorgon


Vaknad med så himla bra humör idag. Kanske kan ha att göra med att jag fyller år i morgon men jag vet inte ;)
Hade en himla mysig dag med Matilda i går i alla fall. Hon hade köpt glass och jordgubbar som hon satt flaggor i till mig. Så himla gulligt. Så vi satt och pratade och åt magosorbet med jordgubbar. Det var en ny kombination men sjukt gott var det. Var även hos doktorn en sväng. Jag har sjukhusskräck kan man säga. Hatar allt oss har med doktorer och sjukhuset att göra. Försöker hålla mig borta så mycket jag kan. Men det tog typ 10 min så var det över så det var lugnt. Men jag tänker alltid det värsta. Haha jaja men idag ska jag fixa lite och fortsätta med mitt målande tror jag. Ha en bra torsdag. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS