Sommarvärme

 
Idag har jag legat vid sjön med familjen hela förmiddagen och badat och solat. Sommarvärmen är vekligen här på riktigt nu och det känns ju helt underbart. Hela eftermiddagen där emot har jag spenderat i trädgården och jobbat. Först tvättat lekstugan för att kunna måla den i morgon och sedan rensat landet som nu var helt igen täckt av ogräs och klar är jag inte än. Det tog några timmar men vid 7 tog jag och Elin på oss löparskorna och Ida tog cykeln. Sen sprang vi ner till sjön och tog ett kvälldopp och det var riktigt härligt. Det är alltid så mycket enklare att springa när man har ett mål. Tyvärr har jag inte kommit igång med springningen i år som jag hade velat. Men jag känner inte riktigt att jag hinner med det men jag ger mig ut då och då. Det är ju bättre än inget i alla fall. Just nu sitter jag här framför datorn och käkar fil. Snabb och smidig kvällsmat ;) Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS