Sweet sixteen

Haft en så himla bra födelsedag! Ätit en massa tårta och jordgubbar i mängder. Varit på Sunrise med familjen och farmor och farfar. Sjukt gott som vanligt. Fått så himla fina presenter och är så nöjd med allt. Fick min topp från Ivyrevel som jag sak visa en annan dag ;) Den är super fin!! Sen fick jag en fransväska som också kommer i ett annat inlägg. Victoria's Secret parfym och lotion, en mascara, öronhängen, hörlurar, mobil skal med 1D på, Solo prenumeration och pengar. Jag har inte saknat något i dag.
 
Det bästa med hela dagen var ändå att få köra bil! Jag har längtat efter detta sen jag var typ 8 år. Haha så det var en stor dag idag ;) Jag och pappa åkte ut till ränneslätt och körde. Hur kul som helst var det och det gick faktiskt riktigt bra (Okej jag råkade sätta på vindrutetorkarna några gånger istället när jag skulle blinka men...) haha. Nu ska jag i alla fall köra varje dag tills jag kan ge mig ut på vägarna.
 
Jaha så nu är ja 16. Det är sjukt hur fort tiden går egentligen. Det var ju inte länge sen man var så liten som på bilden längre ner. Min 16 födelsedag har i vilket fall som helst varit underbar. 12 Juli. Den bästa dagen på året <3
 
/ Detta fick jag av min farmor och farfar. I'm just chilling in the bollhav på mcdonald's hahah /
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS