Taco kväll

 
Dagen i går avslutades med en mysig taco kväll tillsammans med Linnea. Mycket prat, ångest för skolan redan och skratt.
Idag har jag varit i Vimmerby mitt på dagen och tittat på Ida när hon spelade cup. Det är väl ungefär vad denna dagen har gått till att göra.
Det är slut på mitt latande i morgon har jag bestämt. Dags att gå ut och röra på sig och ta tag i livet. Mitt sommar jobb börjar även i morgon. Jag är dock inte taggad för att jobba tre veckor och sen börja skolan igen. Det känns inte speciellt kul för det börjar redan kännas som om sommarlovet är över. Jag försöker tänka positivt men nja det går inte så bra ;) Jag hoppas verkligen jag kommer trivas de här tre veckorna fram över och att det faktiskt blir kul. Detta är mitt förta sommarjobb någonsin och jag måste erkänna att det är lite nervöst. Men det blir säkert bra. Ni får ha det bäst så hörs vi. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS