The stable

Jag är redan uppe (skit trött...) och redo att åka till stallet. Var så länge sen jag var ute hos henne nu och red så det ska bli mysigt att få gå i stallet i några timmar. Efter ska jag packa upp lite och fixa klart inläggen om Fårö. Även packa upp mina shopping fynd från Visby som jag ska lägger upp under veckan ;) 
Senare i eftermiddag kommer Linnea! Som jag har saknat henne. Så min dag är full späckad precis som dessa tre veckor framöver. Ska åka iväg till Halmstad och Göterborg och sen fyller jag år med (då blir det bilkörning! ;)  Ja juli är den bästa månaden på året och det ända som saknas nu är redig sommarvärme här hemma. Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS