Glad midsommar......

( Nej det gå går inte att ta en normal bild på oss alla fem ;) )
 
..... i efterskott om man nu kan säga det ;) Har haft en riktigt fin midsommar på landet med killarna och det har gjorts det vanliga: Fiskats, badats, skjutits och ätits mängder! Midsommar som det ska vara och vilket härligt väder. Lite regn men vad är midsommar utan lite regn? Det har varit perfekt och jag har njutit i fulla drag. Dock har min mobil vart stendöd utan en sekund av teckning. Man blir lite handikappad utan mobilen men jag har ju överlevt ;)
 
Kom hem för någon timma sen. Så jag ska börja packa lite inför i mon kväll då vi åker till Fårö! Men först ska jag träffa Linnea i morgon. Hon har varit utomlands i en vecka nu och jag har saknat ihjäl mig. Så det är prioritering ett. Det är så typiskt oss. Aldrig hemma samma vecka på sommaren. Menmen. Nu ska jag gå och packa och fixa lite. Puss på er <3 
 
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Linnea

Älskii, imon är det våran dag! Love you <3

2013-06-22 @ 22:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS