Liseberg

Hej på er. Vet att jag inte har uppdaterat på länge men haft fullt upp de senaste dagarna. Först var jag ju på Liseberg i tisdags och ja jag åkte Atmosfear!! Två gånger! Jag var totalt livrädd och trodde på riktigt att jag skulle dö men jag måste ändå säga att den är lite överkattad för riktigt så hemsk är den inte när man väl åkt den. Efter satte vi oss och åt ben&jerry's glass för det var vi värda!
Hade allt som allt en underbar dag med mina bästa tjejer. Både rädsla, skratt och glädje! Jag kanske inte behöver säga det men jag och Elin var väldigt nöjd med våra stora sockervadd på slutet ;)
 
Igår var det avslutninsmiddag. Hade sjukt kul men tänkte göra ett inlägg om det en annan dag för nu ska jag snart iväg på klassensdag i regnet. Puss.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Okej, jag är vääldigt mycket efter med att komentera haha men, ohja den var såå god!! ;D <3

2013-06-26 @ 23:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS