En bit på väg mot att bli vuxen

 
 I går slutade jag 9:an. De orden känns så konstiga att säga och inte riktigt verklig. Jag har gått mina 10 år i grundskolan och nu väntar Gymnasiet.
 
Gårdagen var full av blandade känslor. Jag var glad över att slutat skolan äntligen men samtidigt kommer jag sakna min fina klass något enormt.
Vi gick till kyrkan som vanligt i regnet. Sedan träffade jag familjen och fick
blommor. Efter samlades klassen i vårat klassrum, fikade och kollade på videos och bilder från våra tre år i skolan som Sara klippt ihop. Så himla fin var den. Alla skrattade och grät. Eller alla tjejer grät förutom jag och Linnea G ;) Vi kände oss så himla känslokalla när alla stor grät, men det gjorde verkligen jätte ont att skiljas från min fina klass men jag är en person som har otroligt svårt att gråta. (Det är in princip bara Linnea som sett mig göra det för hon är min bästa vän) Alla kramades och önskade varandra lycka till i livet (usch det är så hemskt att säga så) och sen åkte alla hem. Jag åt middag med familjen, mormor, farmor och farfar.
 
Just nu försöker jag att inte tänka så mycket på framtiden för den skrämmer mig rejält. Utan jag tänker bara njuta av mitt sommarlov. Jag ska ha sommarjobb de tre sista veckorna annars ska jag bara vara hemma i Sverige sola, bada och träffa vänner.
Klänningen och öron hängena kommer från HM / väska från Grand Canaria / Armanband från Butiken i Tenhult
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS