Sexii Ladies

Linnea åkte nyss hem men nu har vi haft lite behövligt bästavän talk. Har saknat henne så sjukt mycket nu när hon vart borta. Att umgås nästan varje dag och sedan inte ses på 10 dagar är jätte konstigt och nu åker jag iväg i 10 dar. Behöver väl inte säga att jag kommer sakna henne massor!!

Snart åker bilen mot fina Gotland och Fårö. Jag har packat min väska precis propp full. Har nog med mig kläder för sådär två veckor istället för en och flera har det tänkt att bli i veckan då det ska shoppas för fullt i Visby ;)

(Heta jag vet ;) )


Kommentarer
Postat av: Bästis

Åh vad jag älskar dig! Bästa vän. <3

2013-06-23 @ 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS