This is us

Här är min fina klass som jag har spenderat de tre senaste åren med. Att veta att vi nu splittrats och är på väg åt helt olika riktningar gör ont och känns väldigt sorgligt. De har alltid funnits där som en trygghet så länge nu och det känns väldigt skrämmande att veta att de inte längre kommer finnas där varje dag. Vi har haft våra ups and downs men ända från början har vi varit otroligt sammansvetsade. Alla är så himla goa och jag kommer sakna alla något enormt. De ha gjort mig till den jag är idag. Jag gick från den otroligt blyga och tysta lilla tjejen i 7:an som knappt öppnade käften. Till den självsäkra och mer utåtriktade tjejen jag är idag och det är jag så tacksam för. Vi har så många minnen och jag kommer aldrig glömma er 9A1 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS