You can't go to bed without a cup of tea

 
 
 
Sitter på mitt rum dricker te och försöker planera morgondagen. Det är studentbal här i morgon och jag vill gärna hinna ner, titta och ta lite kort. Samtidigt har jag en häst som måste tas om hand om och jag ska väl erkänna att planering inte riktigt är min grej. Men jag tror det kommer lösa sig så att jag hinner båda.
 
Sista dagen i skolan i morgon för denna veckan och det känns inte helt fel. Har inte jättemycket inplanerat för tillfället. Hoppas hinna starta den nya datorn som vi inte gjort än. Det har lixom inte blivit av. Men måste verkligen hinna med det nu. Jag hoppas verkligen att den har en bättre webcam så att jag slipper se ut som ett lik haha ;) 
Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS