---> Final

Just nu taggar jag final i ridskolecupen! För alla som inte vet vad det är: vi ett lag på fyra personer som åkt runt på tre "deltävlingar" i jönköpingslän. Tävlat deras hästar mot två andra lag. Efter varje placering får man olika poäng och de lag med flest sammanlagda poäng går till final.
Jag har vart med i 2 av 3 tävlingar och på bilderna nedan ser ni hur det gick ;) Jag är så taggad och stolt över oss tjejer (Malin, Olivia och Angelica) som lyckats vinna och ta oss till final! Nu kör vi! Wish us luck!! Puss.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag vill också!! Men lycka till och se till och vinn! <3

2013-05-18 @ 12:08:58
URL: http://oliviaahlstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS