One Direction!!

Haft de mest fantastiska dagarna i mitt liv. One Directions konsert var så otrolig!! När vi kom till Friends var det redan massa Directioners där. Det var så häftigt att se alla som samlats. Folk sjöng, skrattade, skrek och allt där emellan redan innan. När vi blev insläppta och fick syn på arenan bara sprutade adrenalinet i kroppen. Friends är enormt stort med tre stora läktare över varandra. Jag och Linnea hade olika platser så vi var tvugna att dela på oss men minuter inna One Direction började fanns det fortfarnade en plats ledig jämte mig. Linnea sprang som satan och vi fick otroligt nog se killarna tillsammans. Kunde inte bli bättre. Sedan hade vi de bästa timmarna i våra liv!! Den känslan att stå där och se dem på riktigt stå och och sjunga är något som är obeskrivligt. Man vet knappt vad man sak göra av sig själv. Man bara skriker och sjunger som om det gälde livet. Det är något man måste uppleva för att förstå. Jag tror Harry Styles är den enda männsikan som kan få en hel arena att totalt explodera genom att ropa: Jag älskar köttbullar!! Haha. Det härliga med killarna är att de har inte massa koregrafie utan de är avslappnade på scen. Sig själva helt enkelt. Niall kliade síg lite på magen, Harry ruffsade om sitt hår, Liam brottade ner Harry och sånnan lite mer "vardagliga" saker vilket gör det att det hela känns lite mer på riktigt. Det finaste under konserten var under Little Things då arenan var som ett enda orange/vitt ljus hav. Något de är väldigt noga med är att upprepade gånger säga är att de även ser oss där bak. Vilket gör att man känner sig sedd även fast man är en av 30 000 andra. De pratar även mycket om hur mycket vi betyder för dem och hur fantastisak vi är. Jag har aldrig älskat dem så mycket som nu. Har heller aldrig skrirkit så mycket i hela mitt liv. Min röst var totalt sönder efter första låten och då vart det 20 kvar så efter lät man lagom kul ;) Man har även fått en annan känsla när man nu hör eller ser dem. Det är svårt att sätta ord på men man känner sig lixom närmare dem. De har lovat komma tillbaka igen och då kommer vi än en gång vara en del av det fantastiska folkhavet med Directioners som skriker av lycka.
On our way!
På hotellet
På resturang innan konserten
Före, under och efter konserten
F
Andra dan i Stockholm
Min fina tröja och halsband
Idag fick man se denna bild på Harrys insta!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS