I'm in love with a fairytale

Idag hade vi den traditionella utklädningsdagen för niorna. Jag och Linnea klädde ut oss till älvor, och JA man kan klä ut sig till älvor i nian också. Fick en sån himla illa menad kommentar om det från hon i kassan när jag köpte min vingar. För vuxna ska vi bli så tidigt som möjligt nu för tiden. Usch på sådana människor som inte fattar att man ska va ung så länge man kan. 
 
Men hade jätte kul idag. På morgonen vofflade vi, tuperade och sprutade hårsprej, guldsprej och glittersprej tills håret kändes som en stor sockervadd. Haha inte helt kul att kamma ut sen kan jag säga. Gjorde skit ont och sen fick jag värsta affro håret. Gigantiskt. Fint var det under dan iaf.
Det är så kul att se alla utklädda. Hur många olika kreativa och roliga idéer folk kan komma på. Men alla hade lagt ner så mycket energi på detta att till slutet av dan var alla så trötta att vi bara hängde över bänkarna och knappt orkade nånting. Aldrig haft en så tyst mattelektion tror jag ;) När jag kom hem åt jag och sen gick jag och la mig och sov i 3 timmar. Helt sjukt vad trött jag var och fortfarande är. Ska väl krypa ner i min säng och sova lite till nu ;) Puss.
/ Mina /
/ Foto: Sara Stojanovic - http://saarastojanovic.blogg.se/  /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS