Laughing for life

Åå livet känns bra idag. Har gjort mitt sista nationella prov med riktigt bra resultat, det är sommar, jag har solat, haft min sista hemkunskapslektion någonsin, min sista riktiga torsdag i 9:an, snart är det sommarlov och min lista skulle kunna bli ännu länger men jag nöjer mig med att säga att allt går min väg just idag. Haha :)
 
Man märker verkligen att nian börjar lida mot sitt slut. Det blir mycket: nu har jag gjort mitt sista sånt och nu är det sista det. Det är både härligt och sorligt på samma gång. Samtidigt som jag längtar till gymnasiet kommer jag sakna min fina klass. Man får försöka njuta av de sista veckorna och vi har så mycket kul att se fram emot nu i slutet.
 
I mon är det fredag och snart väntar en välbehövlig helg. Jag ska sov ut ordentligt och på lördag ska jag till farmor och farfar i Nässjö. Ska smita in på HM en sväng också och se ifall jag kan hitta den bikini jag vill ha. Annars får jag ta och beställa hem den. Nu hade jag tänkt krypa ner med min bok och läsa lite innan tröttheten tar över totalt. Puss.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS