Onsdag

Hej på er finingar! Kom hem för en stund sen. Har vart nere på körskolan och gjort syntest till mitt lämplighets intyg och ikväll ska jag, mamma och pappa på handledar kurs. Så fort jag fyller 16 ska jag börja övningsköra! Är så taggad. Ska bli så häftigt att få börja köra bil.

Vet inte vad det är för epidemi som går i skolan just nu men alla är sjuka. 7 stycken i min klass var sjuka så vi var inte allas många idag. Vill verkligen inte bli sjuk så äter halstabletter i förebyggande syfte ;)

Annars känns väl livet ganska dött just nu. Händer inte så mycket utan går bara och väntar på sista veckan och skolavslutning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS