Rs-cupen check!

Finalen gick väl helt okej. Då tjejen som var reserv för vår duktiga Olivia som tyvärr inte kunde va med ramlade av var vi bara tre ryttare som kunde dra in poäng. Vi alla red riktigt bra och om vi haft en ryttare till så hade vi antingen kommit etta eller tvåa då det var två poäng från andraplatsen. Men det blev en tredje plats. Jag är ändå väldigt nöjd. Vi har haft riktigt bra tävlingar med bra placeringar och vinster.
 Det har vart sjukt varmt i dag och det var inte speciellt behagligt att tävla i. Svetten rann och alla var knall röda i ansiktet. Så måste man följa klädkod som säger att man måste tävla i lågarmad och jag red i svart kavaj vilket inte precis gjorde så man svettades mindre. 
Blev tvåa individuellt idag på den "lilla" vita sago hästen Milton så jag är nöjd över min insatts. Han hoppade så fint så! Vi fick även pris för våran tredjeplats och de finns på bild nedanför. Kul tävlingar har det iaf vart och hoppas att vi kan vara med nästa år också! Nu tränar vi vidare. It's just The first step to the top! 
(P.s. Tycker ni sak ta och kika in på http://oliviaahlstedt.blogg.se Där får ni följa hennes vardag som det ingår väldigt mycket hästar i och hon tar även jättefina bilder och tävlings bilder som läggs upp då och då från b.la. Globen)
/Duktiga Malin som red ett jättefint dressyr program /
/Blev tyvärr inga bra bilder på hoppningen för ljuset är så konstigt inne i manegen/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS