Stugan

 
Helgen har spenderats vid Vixen tillsammans med släkten. De senast åren har vi hyrt en stuga där. Vi äter, fiskar och bara är. Eftersom en stor del av min släkt bor en bra bit härifrån så hinner vi inte träffas jätte ofta.
Så det var himla mysigt. 
Var ett tag sen jag fiskade nu. Det är kul men har lite svårt med det här att ta hand om dem efter. Haha, usch de är så äckliga. Jag fiskar upp dem sen får någon annan ta hand om den ;) Tror även jag har gått upp sådär 10 kg eller nått för guuud vad vi har käkat! Max två timmars mellan rum. Haha okej jag erkänner som de matvrak jag är jag har inget emot det ;) Nä men jag hade en jätte mysig helg. Avslappnande och det behövde jag. Bara få vara omgiven av människor jag älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS