1D DAY

 
Hej på er! Väldigt dålig(okej ingen)uppdatering denna helgen. Men jag har jobbat och så var det lång lördag så jag fick jobba några extra timmar. Jag har försökt sova ifatt de timmar jag missade förra veckan, jag måste verkligen börja gå och lägga mig tidigare för jag har varit helt slut denna helgen. Sedan har jag pluggat, städat mitt rum och självklart tittade jag på 1D Day live show. 7h One Direction var inte hel fel. Dock orkade jag inte vara uppe till tre på natten så jag kollade de timmar jag missade i dag i stället. Sjukt bra var det! Det hände mycket och de bjöd som vanligt massor på sig själva.  I morgon kommer deras nya skiva och jag är galet spänd inför det!! Kommer bli så bra. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS