Afraid to open my eyes, In case you disappear

 
Hej mina fina! Jag sov mig nästan frisk under natten, måste varit alla hundra koppar te med honung jag drack igår. Skönt att vakna upp utan ont i halsen och att faktiskt  kunna prata. Teckenspårk visade sig inte va min grej så det känns skönt att kunna lägga ner det ;) Idag är jag bara hemma och vilar för att bli helt frisk så att jag kan gå till skolan i morgon. Förhoppnnigsvis också få lite plugg gjort.
 
Just nu sitter jag och Ida och käkar is glass och tittar på Hannah Montana, som en sjuklings dag ska vara haha. Hoppas ni har en bra dag i skolan Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS