Alive

 
 
Med dagens kemilektion inställd har jag nu 2 av 3 timmars håla kvar. Så himla skönt. Jag, Olivia, Elin och Felicia har varit på Willy's och försatt oss med diverse bakelser, godis och dricka för några timmar i biblioteket.
Jag måste verkligen ta och bli klar med min svenska. Jag lovade ju mig själv att inte sitta med den sista dagen och här är jag ändå. Typsikt Emma såklart men så brukar det bli och jag jobbar faktiskt oftas bäst under press så jag hoppas verkligen att det blir bra. Men jag har känt mig nervös ihela veckan inför i morgon. Fattar inte varför jag alltid ska bli sån här för en sak som kommer ta cirka 5 minuter av mitt liv. Så jävla löjligt egentligen och jag blir trött och arg på mig själv för att jag låter det ta så mycket energi från mig när det inte ens är värt det. Grejen är att jag inte riktigt vet varför jag känner så här för jag är inte dålig på att göra redovisningar och jag vet ju att jag kommer klara det! 
 
I eftermiddag ska jag en sväng till stallet för lite lucia övning men kommer bara hinna vara med en kort stund för sen ska jag till jobbet och dricka glögg och hjälpa tll att julskylat. Ska bli himla kul. Ni får ha det bra så hörs vi lite senare. Bjuder på Alive som peppar mig just nu. Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS