Like stars in the sky

 
Fick något himla ryck och bara möblerade om hela mitt rum i går. Har sovit så dåligt ett bra tag så tänkte att det skulle hjälpa att flytta sängen. Så nu är den placerad mitt i rummet och det ser riktigt bra ut faktiskt. Får väl se om det hjälper men blev himla nöjd och jag har hängt in lite stjärnor och julpyntat lite smått. Mys faktorn är hög här inne för tillfället.
 
Idag hade vi temadag i skolan vilket kanske inte var någon höjdare precis men det var ändå helt okej. Först såg vi på Tusen gånger starkare som nästa alla hade sett minst en gång, sedan fick vi en frukt(woop dagens höjdpunkt) och så lite härlig teater på det. Jag som älskar teater... eller inte. Jag valde liksom Natur för att jag gillar teoretiska ämnen och jag tror faktiskt inte teater ingår där. Aldrig ska man slippa alltså. Sen fick vi grillade hamburgare på skolgården. Ganska mysigt ändå men tyvärr satte sig röken i kläder och håret så jag har gått runt och luktat som en grillad korv hela dagen och det är faktiskt inget man vill lukta som.
 
Eftermiddagen har spenderats med Linnea. Hon åker till London i natt den lilla fusk ungen, okej jag har också vart där men jag kan va avundsjuk ändå. Haha, men jag hoppas du får fantastiska dagar där borta min underbara vän för det är du verkligen värd och jag kommer sakna dig massor!
 
Nu väntar lite hoppning vilket ska bli riktigt skönt. Känner att jag behöver den kicken just nu. Puss på er mina fina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ååh du är ju bara för bra!! I framtiden åker vi dit tillsammans! Och kom ihåg, you and I we don't wanna be like them. We can make it to the end. And nothing can come between you and I! Älskar dig mitt hjärta <3

2013-11-27 @ 20:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS