Love it

Denna ursnygga t-shirt som jag köpte på Carlings i helgen har jag haft på mig idag och jag är helt kär i den. Har letat så länge efter en tröja med bara axlar för jag totalt älskar det. 
 
Tisdagar är så underbara då jag sluta 12:45 och får komma hem tidigt. Jag har mest suttit framför datorn idag och skrivit ett antal nya inlägg till bloggen, b.la. ett om att vara rädd för att misslyckas som jag tänkt publicera under de närmsta dagarna. Sedan har jag självklart pluggat precis som alla andra dar i veckan. Men snart ska jag åka och rida vilket var alldeles för länge sen jag gjorde eftersom jag var tvungen att avboka förra veckans ridning när jag var sjuk. Så det ska bli otroligt skönt att få komma upp på hästryggen igen. 
 
Imorgon är det dags för Hunger games! Ghaa, vad jag är taggad alltså. Tror verkligen den kommer bli så jäkla bra och jag har längtat så länge efter den. Kommer ihåg när jag och Linnéa(där snackar vi ett riktigt hunger games fan! Hon har nog läst om böckerna hundratals gånger) såg första filmen tillsammans förra året. Den kvällen cyklade vi hem i extas. Jag hoppas det blir samma känsla i morgon kväll. Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS