No just no

Vaknade och kände att jo men det här kan nog ändå bli en bra dag trotts prov...
Yeah right...
 
Det gick rent åt helvete kan jag säga så nu ber jag till gud om att iaf få ett E. Förstörde min dag totalt och  nu hatar jag franska mer än någonsin. Matten var den segaste lektionen jag haft på länge, vid klockan tre var det redan påväg att bli mörkt ute och det regnade på mig hela vägen hem. Vad då deprimeeeeerande dag! Ja nu har jag fått ur mig det och fått klaga lite på äckeldagen i veckan, tordag, så nu går vi vidare.
 
För i mon är det fredag!! Lika underbart varje vecka. Jag ska troligen jobba i helgen och det ska bli riktigt kul för det var ett tag sen nu. Sen ska jag umgås med Linnea. Min andra hälft vad jag behöver träffa henne, mer än en vecka utan att träffas är plågsamt! Nä nu ska jag gå och leta upp en notis att ta med mig och läsa upp för klassen i morgon. Vi har börjat med att tala denna veckan, just precis detta är så min vecka. Puss.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag älskar dig, my other half <3

2013-11-07 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS