Tips

Hej! Tänkte bara ta berätta om detta jättebra hårtips som jag har testat på ett tag nu. Jag använder en del torrshampo och de dagar jag har uppsatt hår även en hel del hårsprej. Trotts att jag duschar så blir håret efter ett tag lätt smuttsigt och tappar glans. Detta fick jag reda på berodde på att vattnet när man duschar kan ibland bli som en "hinna"  över håret som hindrar shampot att ta sig in till håret vilket gör att stor mängder av hårprodukterna sitter kvar. Så någon gång ibland kan det faktiskt vara bra att ta shampo i torrt hår. Inte allt för ofta men de veckor jag har mycket hårsprej brukar jag göra detta en gång och det funkar faktiskt jättebra. Det känns väldigt fel i början men jag känner skillanden efteråt och har du samma problem som jag så tycker jag att du ska ge det en chans och prova.
 
/Oldie/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS