Victoria's secret

 
Sammanlagt spenderade jag och min syster lite mer än fyra timmar inne på Victoria's secret i London. Haha helt sjukt egentligen, men det var så stort att det tog typ 1 timme att bara kolla egenom hela affären och sen ska det provas, bytas, velas och ja ni vet allt där emellan. Men tillslut åkte jag iaf hem med en påse med riktigt fina grejer. Köpte bl.a. dessa två ovan som luktar himelskt och även några nya bh:ar(heter det så?) som jag totalt älskar. De kostar en del men det är de faktiskt värda. Så himla bekväma och mjuka. Sitter helt perfekt också, så det måste jag säga att det är verkligen något jag rekomenderar att lägga lite extra pengar på.Att Victoria's secret är populärt bland svenska tjejer var det ingen tvekan om då hälften av kunderna var just svenskar, så man kände sig nästa som hemma ;) Jag älskade verkligen Victoria's secret och det är synd att det knappt finns några i sverige men jag kommer absolut besöka det fler gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS