And you, you keep me warm

Efter skolan var jag, Felicia, Elin och Olivia duktiga och stannade kvar på biblioteket för att skriva på vår gruppuppsatts. Dock var vi lite smått okoncentrerade men jag tror det kommer bli bra. Efter det cyklade jag hem och så ringde de från jobbet och frågade om jag kunde jobba i morgon. Så det ska jag göra vilket jag inte har något emot. Annars har min fredags eftermiddag vart ganska händelselös. Jag har bara pluggat lite och kollat på tv. Min pappa här även kommit hem från Brasilien nu på eftermiddagen så det kommer bli en skön fredags kväll hemma med familjen. Puss.

 

 
Denna fina sjal slängde jag på i morse i all stress. Köpte den på Ginatricot efter sommaren och har sen dess helt glömt bort att jag har den. Så det var en välkommen överaskning att hitta den förra veckan i garderoben. Supermysig och jag har matchat den till ett par blå jeans, en vit tröja och guld accessoarer.


 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS