En vecka tills jag flyger

 
Ja i dag är det bara en vecka kvar tills jag flyger mot landet med röda bussar och telefonkiosker. LONDON. Om jag längtar? Något fruktansvärt! Det är en resa jag alltid velat göra och jag ska uppleva allt det där som jag hört och läst om så många gånger. Jag ska se Big Ben, åka London Eye, gå på Madame Tussauds och Harry Potter muséet och självklart ska jag besöka Harrods och shoppa på OXFORD STREET. Har sparat pengar ett bra tag innför denna resan så att jag bara kan shoppa loss. Det är verkligen ett dröm resemål och nu är det så nära. Så nu kämpar jag på de sista dagarna i skolan innan lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS