I will hold your hand and then we will jump right out

 
 
Har precis varit ute och gått i mörkret och andats in den kyliga höstluften för att rensa tankarna. Tänker lite för mycket just nu om allt och ingenting. Ja sånna dagar har man ibland.
 
Har i alla fall varit en sväng i stallet och fick äntligen tummen ur att pratat med min ridlärare och hittat en tid för en privat lektion i hoppning för mig och min syster. Så det blir en bra start på lovet. Annars har det varit en sån där tråk tisdag då dagen mest har gått åt plugg och inte så mycket mer. Ja det var väl ungefär vad jag hade att komma med idag. Hoppas ni mår bra min fina. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS