Kappa

Städning står på schemat idag och det behövs verkligen just nu. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Men det roliga med att städa är ju när man lyckas hitta saker man helt glömt bort att man har. Som jag drog fram den här kappan som jag helt glömmt bort att jag köpt. Det är ett spontan köp som jag gjorde för några år sedan. Dock tyckte jag inte då att den var så fin som den var i affären så jag har inte använt den mer än några få gånger. Men så när jag hittade den i dag och provade den så var min uppfattning helt annorlunda. Den är ju skit fin och jag kan inte fatta att jag inte använt den mer tidigare. Så när det blir några grader kallare ska jag garanterat börja använda den! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS