Simone is here

Ja nu har stormen tagit sig hit. Regnet piskar mot rutorna, vinden viner utanför och ibland knakar hela huset när vinden tar i som värst. Mysigt på ett lite skrämmande sätt tycker jag.

 

 
Dåligt med inlägg de senaste dagarna jag vet men det är lite mycket att hinna med och göra innan jag åker. 
 
I söndags var jag duktig och var ute i spåret och sprang tilsammans med Elin och mamma. Senare på kvällen åkte jag och några till tjejer hem till Matilda som är hemma under lovet. Vi har inte träffat varandra på länge allihopa så der var riktigt kul att catch up igen. Vi satt i flera timmar och åt och pratade om allt o ingenting. En riktigt lyckad kväll var det. Idag har jag hunnit med att plugga lite (höstlov var det jag), packa och planera lite. Sedan har jag även haft privat lektion i hoppning vilket gick alldeles strålande och det var så himla kul. Åkte från stallet och kände mig verkligen så himla bra och det är inte varje dag kan jag säga. Ja så har de senaste dagarna sett ut. 
Imorgon blir det resturang med den bästa vilket inte käns helt fel. Nu ska jag skriva en lista på vad jag ska köpa i London så att jag inte kommer hem med halva stan i resväskan sen ;) Ha de bäst så hörs vi. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS