Vill krypa in i någons varma famn och gömma mig där

Hej på er mina fina! Hoppas er onsdag inte varit lika grå och trist som min. Kan man vara allergisk mot grå höstdagar? I sånna fall är jag nog det. Jag blir så jäkla depp och allt känns så himla tungt. Men dagen har trotts allt flytit på bra och jag har blivit klar med en svenska uppsatts som jag faktiskt är riktigt nöjd med. Efter skolan så gick jag in på Lindex lite snabbt och köpte mig äntligen ett par nya svart vanta som jag ska byta ut mot mina nu förfärligt röda. Även ett par nya ringar i guld och svart åkte med i påsen. Annars så är det plugg som gäller för min del och tack och lov ett ridpass ikväll. Känns som om jag behöver komma ut i stallet nu och slappna av och andas lite. Har en tendens att glömma det ibland ;) Puss.
Har mjukat upp denna dag med en go rosa stckad tröja. Flera bilder på dagens outfit kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS