23 underbara grader

Solen skiner och himlen är blå, hur bortskämda har vi egentligen inte varit den senaste veckan. Kom hem från skolan för en stund sen. Fredagar innebär två lektioner vilket är en helt lagom skoldag tycker jag. Fick chockerande nog veta att jag fick A på mitt labbprov i kemi(och då ska förtydligas att kemi är ett va mina sämsta ämnen) så sjukt glad blev jag. Var helt inställd på D eller C. Har gått lite si sådär den senaste tiden i skolan så detta resultat var väldigt välkommet! Just nu sitter jag i solen och njuter med en bok och choklad och måste säga att det är sånna här dagar jag lever för. Är en sommartjej ut i fingertopparna. Just nu är jag riktigt pepp på livet, efter en dipp verkar allt var på väg upp igen äntligen! Nu ska jag ge all min uppmärksamhet till boken och jobba på brännan. Ha det bäst så hörs vi! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS