At the moment

 
Efter en jobbig dag sitter jag nu här på altanen i solen med datorn och min bok. Nationella i franska gick som befarat rent åt helvete, alltså ahh det kommer bli F vilket innebär att jag är underkänd i kursen. Är det nu man som naturare sk abryta ihop och känna att livet är över? Haha nejdå hade detta hänt förra året så hade jag nog suttit och lipat just nu men liksom vad kan jag göra åt det nu. Blir det F så blir det, nu finns det inget att göra åt det ändå. Får kämpa hårdare i de andra kurserna helt enkelt.
 
Trivs så  väldigt bra här i solen så resten av eftermiddagen får nog spenderas här. Senare åker jag ner mot stan för att träffa Olivia och Elin för att plugga. Det blir alltid så mycket roligare och lättare när man pluggar till sammans. Hoppas ni har haft en lite bättre start på denna veckan än vad jag har. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS