Du och jag en kväll i solen

 
Ja vad ska man säga när det känns som att man precis haft en sommarkväll vid sjön. För idag har det varit sommar på riktigt, man blir nästan lurad att det är sommarlov. Kan bara beskriva det med ett ord: Underbart!
 
Efter genrepet idag, som för övrigt gick väldigt bra och bilder kommer i morgon eller tisdag, så tog jag cyklen och åkte till Linnea. Vi tog en sväng och gick till sjön och satte oss. Pratade om djupa saker och tankar sådär som bara bästisar kan göra, kärlek, vänner, rädslor, skola och allt där emellan. Mycket prat om nationella imorgon i språk vilket framförallt jag är nervös innför då jag måste bli godkännd för att klara kursen men jag ska försöka att bara tuta och köra. Efter gick vi hem och åt grillad korv och kröp sedan ner i soffan under en filt framför tvn tills jag innsåg att klockan var alldelles för mycket och fick cykla hem. Satte på sommar musik och cyklade hela vägen hem i min jeansjacka och med solglasögonen på huvet. Lite kallt men jag håller fast vid sommarkvällen ändå.  Bästa avslutningen på denna söndagen, så ångesten inför morgondagen har lagt sig en aning. Nu ska jag sova och hoppas på morgondagen. Snälla låt mig bli godkännd!

Kommentarer
Postat av: Bästavän

Jag älskar dig som få

2014-04-28 @ 11:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS