Fotboll och sol

 
Alltså hallå! Förlåt att jag tjatar men liksom detta väder, hur underbart är det inte? Blir så lycklig och helt kär i livet!
 
Vaknad i morse redan vid 7 och innsåg efter en stunds förnekelse att chansera för att sommna om var lika med noll. Inte så kul när man tänkt ta världens längsta sovmorgon men iaf så var det skönt att komma upp rätt tidigt ändå och redan vid 12 så tyckte jag att klockan borde vara mycket. Har legat i solen och läst mestadelen av förmiddagen och så har vi varit och tittat på Ida när hon spelat match. Var rätt kul när jag insåg att Linneas kusin spelade i andra laget. Hon och ida syns på bilderna 1 och 3. Vi köpte med oss kina mat på vägen hem så jag har precis käkat det och nu ska jag alldeles strax ut till stallet för genrep inför vårspelen. Är lite spänd inför onsdag måste jag säga då det är Caspers första gång så vi får se hur hans rektion blir. Han är ju en sån lite mes. Men det ska nog gå bra bara att sitta stadigt i sadeln ;) Senare åker jag till Linnea för lite bästismys. En go söndag helt enkelt. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS