Mål att uppnå

Isabella Löwengrip har skrivit på sin blogg om sin bok där hon skriver om olika måla som hon ska uppnå. Så ska det bli står det på framsidan och jag blev själv inspirerad att gör min egna där jag kan skriva ner mina egna mål stora som små som jag vill uppnå i framtiden. Den blev ju inte riktigt lika fin man jaja man tar vad man har ;)
 
Några av alla mina mål:
 
*För framtiden: Lära mig prata flytande engelska genom att bo i USA 1 år och jobba eller plugga.
                            Välja att jobba med något jag verkligen tycker om och känner att jag skulle vilja göra hela livet.
 
*Inom ridningen: Komma ut och tävla och starta bana på 1 - 1.10.
 
*För min egen skull: Spara mer pengar varje månad.
                                      Bli mer planerad framför allt när det gäller skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS