Precis som julafton

 
I går kom mamma hem med tre stora kassa fullproppade med kläder, alltså förstå min lycka! Hoppas ni hänger med nu för det är lite invecklat: men mamma har en kollega som har en syster som bor i norge. Hon är typ chef eller nått liknande över något varuhus där och skickar varje gång med massa kläder som hon har fått av olika butiker eller så som inte kan säljas eller ska säljas. Så mammas kollega får alltid med sig massa kläder där ifrån så hon frågade om vi var intresserade att ta en del. Alltså hallå jaaa! Det var helt sjukt mycket kläder och så fina! Plockade ut en del av mina favoriter här ovan. Ett par grå kotymbyxor från Zara (har verkligen letat såå efter ett par!) 2 vita skjortor från Mary-Kate & Ashley Olsens kollektion för BikBokett par grå/svarta jeans från Acne (iiiiii) och ett par slitna blå jeans och en grå sportig t-shirt. Detta är bara lite av allt och jag spenderade hela kvällen i går med att prova kläder med Elin och Ida. Tack och lov så har jag ganska lätt för att "passa" i kläder eller hur man ska säga. Det märkte jag framförallt när jag gick modevisning för klädhuset då jag fick ta de flesta kläder med svår passform osv. Så gårdagen kändes verkligen som julafton! Klädälskare som jag är så var ju detta liksom en DRÖM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS